Menu
Logické a fyzické GSM kanály

Logické a fyzické GSM kanály

Logické a fyzické GSM kan...

Kontrola GSM výkonu a energetická trieda

Kontrola GSM výkonu a energetická t…

Kontrola GSM výkonu a en...

GSM frekvencie a frekvenčné pásma

GSM frekvencie a frekvenčné pásma

GSM frekvencie a frekvenč...

Účinná metóda proti odpočúvaniu - signál vytvorí šum, ktorý zabráni nahrávaniu hovorov.

Účinná metóda proti odpočúvaniu - s…

Výskumníci z Univerzity I...

Rámcová štruktúra GSM

Rámcová štruktúra GSM

Rámcová štruktúra GSM- R...

Ploštice môže mať doma ktokoľvek. Čistota vám nepomôže, len dezinsekcia. Alebo obhliadka proti odposluchom ?

Ploštice môže mať doma ktokoľvek. Č…

Ploštice môže mať doma kt...

Aby komáre neštípali, stačí lacná pasca na prírodnej báze, alebo ponuka odpudzovače -  plasice.sk

Aby komáre neštípali, stačí lacná p…

Aby komáre neštípali, sta...

Na likvidáciu slimákov sú prieborníčku kačice z Indonézie

Na likvidáciu slimákov sú prieborní…

Na likvidáciu slimákov sú...

GSM rádio rozhranie, GSM slot & burst

GSM rádio rozhranie, GSM slot &…

GSM rádio rozhranie, GS...

GSM sieťové rozhrania

GSM sieťové rozhrania

GSM sieťové rozhrania - ...

Prev Next
Slovak Afrikaans Albanian Arabic Armenian Azerbaijani Basque Belarusian Bulgarian Catalan Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician Georgian German Greek Haitian Creole Hebrew Hindi Hungarian Icelandic Indonesian Irish Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Macedonian Malay Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovenian Spanish Swahili Swedish Thai Turkish Ukrainian Urdu Vietnamese Welsh Yiddish

Päť rokov počet kradnutých áut klesal, minulý rok sa však trend otočil. Miznú aj staršie autá a hlavne už aj RANGE ROVER

Zlodeji na Slovensku odcudzia denne v priemere šesť až deväť áut, niekedy zmizne za 24 hodín aj dvadsiatka áut.
Päť rokov počet kradnutých áut klesal, minulý rok sa však trend otočil. Miznú aj staršie autá, zlodeji sa ne zameriavajú kvôli dopytu po lacných náhradných dieloch.

Doba sa zmenila. Samozrejme, stále sú v kurze nové a drahé autá, ale aktuálne sa kradne takmer všetko. Nové autá na objednávku a staršie na diely.

Aké značky sa kradnú najviac?

Samozrejme, najviac kradnuté sú vozidlá Škoda a VW.
Aktuálne je veľký dopyt po modeli OCTAVIA poslednej generácie. Model SUPERB a PASSAT sú v tesnom závese. Čo sa týka drahších vozidiel tak tam je to pomerne vyrovnané. Kradnú sa BMW, AUDI , MERCEDES-BENZ a minulý rok sa o viac 600% zvýšila krádež vozidiel RANGE ROVER.

Akým spôsobom zlodeji autá kradnú?

Krádeže sú závislé od jednotlivých modelov. Na drahé vozidlá, ktoré používajú monitorovanie pohybu za pomoci GPS/GPRS či GSM, používajú rušičky signálu. Pri zarušení signálu poznáte poslednú polohu svojho vozidla ale jeho pohyb už ďalej nedokážete sledovať.“

  

Video ukazuje využitie rušičky na GPS signál

Môžem byť pokojný pokiaľ mám svoje auto zabezpečené alarmom?
Každé zabezpečenie má svoj význam. Otázkou zostáva už len, aký vyspelý zlodej si Vaše auto vybral. Veľmi častým spôsobom ako sa zlodeji bez akýchkoľvek problémov dostanú do Vášho auta je načítanie frekvencie Vášho kľúča alebo prídavného alarmu. Najčastejšie sa to deje na parkoviskách nákupných centier, kde tomu nie je možné zabrániť.“

 

Na videu je ukážka načítania frekvencie originálneho kľúča.

Ako prebieha krádež auta?
Samotná krádež auta sa pohybuje v rozmedzí cca. 90 sek. Je to spôsobené tým, že väčšina zlodejov už ide, ako sa hovorí, na hotové. Všade v zahraničí a aj u nás funguje veľmi jednoduchý spôsob načítania kódu kľúča či alarmu. Toto sa stáva pomerne často na miestach, kde odovzdávate svoje auto spolu s kľúčmi. Následné dohľadanie auta podľa údajov zákazníka a odcudzenie auta už nie je pre zlodejov žiadny problém.“

 

Video ktoré demonštruje prípravu náhradného kľúča alebo ovládača alarmu

Aké zabezpečenie je najvhodnejšie ?
Z vlastnej skúsenosti odporúčame výlučne systémy, ktoré nevysielajú a neprijímajú žiadny signál či frekvenciu. Je však dobré, aby toto zabezpečenie nechránilo len jednu mechanickú časť v aute prípadne jeden obvod, ale viacero častí na rôznych miestach. Ako sám výrobca uvádza ( viď dole) sú vývojárom takého typu zabezpečenia, ktoré sa za viac ako 14 rokov nepodarilo nikomu prekonať. Slovenský patent a výrobok, na ktorý sú hrdí. Je na každom jednom čo si zvolí, chceli by som len podotknúť, že zabezpečenie nie je v tejto dobe doplnok ale potreba. Zabezpečenie len jednej časti vo vozidle už nestačí.

 Systém unikátneho Slovenského zabezpečenia VAM R1 si môžete pozrieť aj na stránke www.autoalarm-vamos.sk 

Naposledy zmenenéstreda, 25 marec 2015 12:23
Pre písanie komentárov sa prihláste
návrat hore